Wednesday 9 July 2014
01:45 0

HEBOH DUNIA ! Kekejaman Israel terhadap rakyat palestin.







Allahuakbar ! Bumi para Anbiya’ itu tidak pernah sunyi dengan bedilan peluru dan bom malah turut dihujani dengan roket-roket Israel tanpa ada rasa belas kasihan sedikit pun di hati mereka.

 Kali ini, rakyat Palestin diberi sambutan Ramadhan  dengan bom dan peluru berpandu Israel laknatullah sehingga terkorbannya ramai insan insan yang tidak bersalah. Hanya manusia berhati haiwan, kejam dan tidak berperikemanusiaan sahaja tergamak untuk melakukan semua ini demi kepentingan diri yang tiada kesudahannya. Israel laknatullah ini tidak pernah kenal siapa itu anak-anak kecil Palestin, orang-orang tua Palestin, wanita-wanita Palestin, malah orang-orang awam Palestin. 

Jasad-jasad ini terus dijadikan sasaran mereka bagi melampiaskan nafsu kebinatangan mereka. Mata mereka telah dibutakan dengan dendam kesumat dan agenda-agenda mengarut terhadap bumi Palestin. Semoga Allah melindungi dan memelihara para mujahidin islam ini.

p/s: sama sama lah kita mendoa kan keselamatan saudara sesama islam kita di sana supaya mereka terus tabah menghadapi ujian ini.

0 comments:

Post a Comment